Prekių grąžinimo sąlygos

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1. Pirkėjas turi teisę per 14 darbo dienų nuo prekės (-ių) pristatymo arba atsiėmimo dienos grąžinti netikusią (-ias) kokybišką (-as) prekę (-es). Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.

2. Grąžinamos prekės turi būti siunčiamos pardavėjui žemiau pateiktu adresu: Jolanta Čerkauskienė, Vytauto g. 33, 67122 Lazdijai.

Grąžinamas prekes taip pat galima siųsti į:

OMNIVA paštomatą – Lazdijų AIBĖ paštomatas;

LP EXPRESS paštomatą – Norfa Lazdijai, Dzūkų g. 3 paštomatas;

DPD paštomatą – Vilniaus g. Maxima paštomatas, Vilniaus g. 13, Lazdijai.

3. Grąžinant prekę, kartu su preke turi būti pateikiama užpildyta ir pasirašyta Prekių grąžinimo ar keitimo forma

4. Pirkėjui tenka prekės (-ių) grąžinimo išlaidos.

5. Pinigai už prekę (-es) grąžinami banko pavedimu į Kliento banko sąskaitą gavus grąžinamą prekę (-es). Pinigai už pristatymo išlaidas negrąžinami.

6. Taip pat suteikiama galimybė pasikeisti prekę: jei ji brangesnė už buvusią – pirkėjas turės primokėti papildomai; jei pigesnė – grąžinamas kainų skirtumas. Siuntimo bei grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.

7. Silverija.lt turi teisę atsisakyti priimti pirkėjo grąžinamą (-as) prekę (-es), jei buvo nesilaikoma prekės (-ių) grąžinimo sąlygų.

NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1.   Brokuotas ar nekokybiškas prekes pirkėjas turi teisę grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo datos.

2. Grąžinamos prekės turi būti siunčiamos pardavėjui žemiau pateiktu adresu:Jolanta Čerkauskienė, Vytauto g. 33, 67122 Lazdijai.

Grąžinamas prekes taip pat galima siųsti į:

OMNIVA paštomatą – Lazdijų AIBĖ paštomatas;

LP EXPRESS paštomatą – Norfa Lazdijai, Dzūkų g. 3 paštomatas;

DPD paštomatą – Vilniaus g. Maxima paštomatas, Vilniaus g. 13, Lazdijai.

3. Grąžinant prekę, kartu su preke turi būti pateikiama užpildyta ir pasirašyta Prekių grąžinimo ar keitimo forma

4. Grąžinama visa suma, kurią pirkėjas sumokėjo už prekę ir padengiamos siuntimo bei grąžinimo išlaidos. Grąžinant brokuotą ar nekokybišką prekę, išsiuntus siuntinį pirkėjas turėtų atsiųsti siuntos kvito nuotrauką, kad pagrįstų grąžinimo išlaidų sumą.

5. Pinigai už prekę (-es) grąžinami banko pavedimu į Kliento banko sąskaitą gavus grąžinamą prekę (-es).