mail_outline
Apmokėti galite atsiimdami siuntą LP EXPRESS paštomate!

shopping_cart0 Krepšelis

Silverija.lt

Prekių grąžinimo sąlygos


KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1. Pirkėjas turi teisę per 14 darbo dienų nuo prekės (-ių) pristatymo arba atsiėmimo dienos grąžinti netikusią (-ias) kokybišką (-as) prekę (-es). Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.

2. Grąžinamos prekės turi būti siunčiamos pardavėjui:

2.1. į LP EXPRESS paštomatą – Norfa Lazdijai, Dzūkų g. 3 paštomatas;

2.2. į OMNIVA paštomatą – Lazdijų AIBĖ paštomatas.

3. Grąžinant prekę, turi būti užpildyta Prekių grąžinimo forma, kurią, pirkėjui informavus apie ketinimą prekę (-es) grąžinti, atsiųsime elektroniniu paštu. 

4. Pirkėjui tenka prekės (-ių) grąžinimo išlaidos (pagal Civilinio kodekso 6.228-11 str. 6 p.).

5. Pinigai už prekę (-es) grąžinami banko pavedimu į pirkėjo banko sąskaitą gavus grąžinamą prekę (-es). 

6. Taip pat suteikiama galimybė pasikeisti prekę: jei ji brangesnė už buvusią – pirkėjas turės primokėti papildomai; jei pigesnė – grąžinamas kainų skirtumas. Siuntimo bei grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.

7. Silverija.lt turi teisę atsisakyti priimti pirkėjo grąžinamą (-as) prekę (-es), jei buvo nesilaikoma prekės (-ių) grąžinimo sąlygų.

SVARBU! Jeigu pirkėjas pageidauja, jam elektroniniu paštu atsiunčiamas siuntos lipdukas, kuris turi būti užklijuojamas ant grąžinamos siuntos. Siuntos lipduką galima atsispausdinti ir paštomate, pasirinkus „Siuntimo“  paslaugą. Silverija.lt sumokėtas grąžinamos prekės siuntimo mokestis - 2,29 Eur - išskaičiuojamas iš pirkėjui grąžintinos sumos.

NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1.  Brokuotas ar nekokybiškas prekes pirkėjas turi teisę grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo datos.

2. Grąžinamos prekės turi būti siunčiamos pardavėjui:

2.1. į LP EXPRESS paštomatą – Norfa Lazdijai, Dzūkų g. 3 paštomatas;

2.2. į OMNIVA paštomatą – Lazdijų AIBĖ paštomatas.

3. Grąžinant prekę, turi būti užpildyta Prekių grąžinimo forma, kurią, pirkėjui informavus apie ketinimą prekę (-es) grąžinti, atsiųsime elektroniniu paštu. 

4. Grąžinama visa suma, kurią pirkėjas sumokėjo už prekę ir padengiamos siuntimo bei grąžinimo išlaidos. Grąžinant brokuotą ar nekokybišką prekę, išsiuntus siuntinį pirkėjas turėtų atsiųsti siuntos kvito nuotrauką, kad pagrįstų grąžinimo išlaidų sumą. Jeigu pirkėjas pageidauja, jam elektroniniu paštu atsiunčiamas siuntos lipdukas, kuris turi būti užklijuojamas ant grąžinamos siuntos. Siuntos lipduką galima atsispausdinti ir paštomate, pasirinkus „Siuntimo“  paslaugą.

5. Pinigai už prekę (-es) grąžinami banko pavedimu į Kliento banko sąskaitą gavus grąžinamą prekę (-es).

 

Užsiprenumeruodami, sutinkate gauti naujienlaiškius iš mūsų

©2016-2024. Visos teisės saugomos. Kopijuoti, platinti svetainės turinį be autorių sutikimo draudžiama.