D. U. K.

1. Kaip galiu užsakyti prekes, jeigu elektroninėje parduotuvėje užsakyti nemoku?

Prekes galite užsakyti užpildę užklausimo formą puslapyje Kontaktai arba atsiuntę žinutę Facebook puslapyje. Užsakant turite nurodyti prekės kodą bei pasirinktą pristatymo būdą. Mes suformuosime ir Jums atsiųsime sąskaitą faktūrą, kurią galėsite apmokėti bankiniu pavedimu arba Perlas teminale.

2. Per kiek laiko gausiu užsakytas prekes?

Prekes išsiunčiame tą pačią arba kitą darbo dieną. Pas Jus jos turėtų atkeliauti per 5-7 darbo dienas.  

3. Ar galimas apmokėjimas gavus prekes?

Perkant Silverija.lt parduotuvėje yra galimybės apmokėti atsiimant prekes OMNIVA paštomate. Pasirinkus šį mokėjimo būdą yra taikomas 1,50 Eur komisinis mokestis, kuris įskaičiuojamas į bendrą pirkimo kainą. Šis mokėjimo būdas netaikomas perkant prekių už mažiau nei 15 Eur.

4. Per kiek laiko galima grąžinti netikusią prekę?

Netikusi prekė gali būti grąžinta per 14 kalendorinių dienų. Ji turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos ir grąžinama originalioje pakuotėje.  

5. Ar galima prekes atsiimti asmeniškai?

Apgailestaujame, Silverija.lt yra internetinė parduotuvė. Fizinės parduotuvės mes neturime.