1. Kaip galiu užsakyti prekes, jeigu elektroninėje parduotuvėje užsakyti nemoku?
Prekes galite užsakyti užpildę užklausimo formą puslapyje Kontaktai arba asmeninę žinutė Facebook puslapyje. Užsakant turite nurodyti prekės kodą bei pasirinktą pristatymo būdą. Mes suformuosime ir Jums atsiųsime sąskaitą faktūrą, kurią galėsite apmokėti bankiniu pavedimu arba atsiiman užsakymą Omniva paštomate (Omniva taikomas 2 Eur komisinis mokestis).
2. Ar galima prekes atsiimti asmeniškai?
Fizinės parduotuvės mes neturime, tačiau prekių užsakymus atsiimti ir apmokėti galima parduotuvėje "Gelažinė krautuvė", esančioje Turistų g. 37, Lazdijuose. Prekes atsiėmimui būtina rezervuoti, tai padaryti galima elektroninėje parduotuvėje, telefonu +37061364606 arba asmenine žinute Facebook puslapyje.
3. Per kiek laiko gausiu užsakytas prekes?
Prekes išsiunčiame tą pačią arba kitą darbo dieną. Pas Jus jos turėtų atkeliauti per 2-4 darbo dienas.
4. Ar galimas apmokėjimas gavus prekes?
Perkant Silverija.lt parduotuvėje yra galimybės apmokėti atsiimant prekes OMNIVA paštomate. Pasirinkus šį mokėjimo būdą yra taikomas 2 Eur komisinis mokestis, kuris įskaičiuojamas į bendrą pirkimo kainą. Šis mokėjimo būdas netaikomas perkant prekių už mažiau nei 20 Eur.
5. Per kiek laiko galima grąžinti netikusią prekę?
Netikusi prekė gali būti grąžinta per 14 kalendorinių dienų. Ji turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos ir grąžinama originalioje pakuotėje. Visą informaciją apie prekių grąžinimą rasite čia.